WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

středa 25. října 2017

Recenze: Fitness diář 2018 od Fitstore

Nový rok je za dveřmi a stejně jako loni, i letos kluci z Fitstore přicházejí s novým fitness diářem. Musím se přiznat, že z loňského diáře jsem byla naprosto unešená, tak jsem sama zvědavá, jak tomu bude letos. Pojďme to zjistit. 😉


Autoři: P.Walek, M.J.Tóth
Počet stran: 376
Cena: 189 Kč

Obal:
  • letos se diář představil ve fialovo-růžovém kabátku v kombinaci s bílým podkladem
  • menší rozměry (13x17cm)
  • námět kamarádky, se kterou to zvládneš
  • pevná vazba



Obsah:
Na začátku na nás čekají rady a doporučení k našim cílům a předsevzetím pro nový rok. Hned poté následuje prostor pro jejich zapsání /4 stránky/. Nechybí ani návod, jak diář co nejefektivněji používat. 
Před každým týdnem najdeme stránku pro náš Týdenní plán, kde máme prostor pro zapsání cvičení v jednotlivých dnech, našich cílů  v oblasti výživy a cvičení pro daný týden a prostor vlastní poznámky. Na konci každého týdne zase najdeme stránku s Týdenním shrnutím, kde máme připravenou tabulku pro odškrtání splněných a nesplněných cílů v daném týdnu, prostor pro zapsání si odměny za splnění, prostor pro pochvalu, co se nám v daném týdnu povedlo, i prostor pro zapsání toho, co by chtělo pro příště zlepšit. 


Jednotlivé dny obsahují vždy tři řádky pr vlastní poznámky, jména a prostor pro zapsání úspěchu daného dne. Každý měsíc obsahuje články, rady a tipy ohledně zdravého stravování, cvičení a motivace a krásné barevné tématické fotky. Na závěr každého měsíce na nás čeká Měsíční shrnutí, kde máme místo pro zapsání aktuálních mír, pochválení se i stanovení cílů do dalšího měsíce. 
Na úplném konci diáře najdeme spoustu stránek pro vlastní poznámky. 


Můj názor:
Mno, kde začít.😜 Námět "kamarádky, se kterou to zvládneš" se mi moc líbil už loni, skvělý nápad, který jistě spoustu žen potěší. Však kdo by nechtěl mít kamarádku, která tě v tom nenechá a bude stále stát při tobě? JÁÁÁÁ!😎 Přiznávám se ale bez mučení, že grafika se mi vloni líbila mnohem víc, ale to je hodně individuální - já prostě na tu růžovou moc nejsem no...😼 
Jinak ale musím kluky moc pochválit, diář je velmi přehledný, obsahuje dostatek místa pro všechny poznámky fitness nadšenců a hlavně letos se více zaměřili na motivaci, což je vždy hlavní kámen úrazu - co si budeme povídat, každý by chtěl zhubnout, ale chuť a vůle, to je to, co nás zradí. Takže jsem moc ráda, že letos je zde spousta rad, tipů a motivačních textů, které nás popostrčí o kousek blíže k dosažení cílů. 


Musím také zmínit moc krásné barevné fotky, které se tedy vážně povedly a dodají diáři úplně jiný rozměr. Najdeme tu témata jako zdravá jídla, fitness cvičení, ale třeba i fotky k jednotlivým ročním obdobím.
No a na co se v diáři Fitstore vždy těším jsou vtipné fitness hlášky, kterými je celý diář přímo prošpikovaný. Protože fitness svět, to není jen strava, cvičení a motivace. Fitness svět je taky spousta spousta spousta srandy, bžundy a veselí. A kluci to moc dobře vědí. Proto se s jejich diářem nudit rozhodně nebudete.😍Např. "U spousty lidí není problémovou partií břicho, nohy nebo zadek, ale hlava." "Chci jen někoho, kdo se na mě bude dívat stejně jako já se dívám na arašídové máslo..."😁
A v neposlední řadě úžasná cena - 189 Kč za celoročního pomocníka??? Tak to už je hodně velká výzva a já děkuji klukům, že i letos se rozhodli podpořit všechny hubnoucí, ale možná spíš ty nehubnoucí a pomoci jim, aby se stali hubnoucími.😵Necháme toho, na filosofování jsem nikdy nebyla. Prostě a jednoduše tenhle diář Vás v tom nenechá. Takže já nevím, o čem se tu vůbec bavíme.... Tady je odkaz. 👌 😉


Pokud i Vás diář zaujal, můžete si ho koupit zde za krásných 
189 Kč.