WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

čtvrtek 27. dubna 2017

Recenze:Nessi mikina s kapucí

Dnes tu pro vás mám recenzi na sportovní oblečení Nessi. Nessi je značka sportovního oblečení, zaměřeného především na běh, fitness a jógu. Pracují s těmi nejkvalitnějšími materiály a všechny produkty důkladně testují a konzultují se sportovci. Já jsem jeden jejich produkt taky získala k otestování, tak se na něj pojďme podívat.





Když se podíváte na nabídku eshopu Nessi, jistě vám padne do oka hned několik kousků. Každý produkt se pyšní krásnými barvami, těžko vybrat jen jeden. Já jsem si zvolila mikinu, protože legíny Nessi už doma mám, tak ještě nějaký vršek.😎 Vybrala jsem si tenkou letní mikinu s kapucí.

Materiál: 82% polyester, 18% elastan
Velikost: XS, S, M, L,XL
Barva: šedá
Cena: 1.590 Kč

Popis: Moderní prodyšný termoaktivní materiál, který se osvědčí zejména při intenzivním tréninku. Jeho hlavní výhodou je účinná tepelná regulace a schopnost udržet optimální tělesnou teplotu. Tento materiál chrání proti podchlazení a zároveň je prodyšný, a odvádí přebytečnou vlhkost z kůže na vnější stranu, kde se odpaří. Materiál je odolný proti vyblednutí, nedráždí pokožku a díky jemné textuře je její nošení opravdovým potěšením. 


Můj názor: Nessi, to je prostě značka kvality. A nejinak tomu je i u této mikiny. Funkční střih jemně podtrhuje rysy ženské postavy a i ty nejmenší detaily jsou precizně provedeny. Materiál je velmi příjemný na dotek, lehce se přizpůsobí vašemu tělu a díky tomu při tréninku vůbec nijak neomezuje. Můžete běhat, skákat, zvedat činky, mikina Nessi je na vše připravená. 💪
Co bych určitě chtěla podtrhnout jsou již zmiňované precizně provedené detaily, jako třeba prodloužená zadní část mikiny - díky tomu vám mikina zakrývá záda i během protahování. Široké manžety s otvory pro palec zase předchází vyhrnování rukávů a řez na levém rukávu pro majitele hodinek/pulsmetrů, to už je opravdu taková třešinka na dortu.🍒  
Dalo by se říct, že Nessi nevyrábí jen fitness oblečení, ale že je takové první chytré oblečení pro všechny fitness nadšence. K chytrým hodinkám a chytrým telefonům je to skvělá volba, nemyslíte?👍





Pokud i Vás tato mikina zaujala, můžete si koupit přímo zde
Určitě mrkněte na novou kolekci Jaro-Léto 2017. 👀