WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

čtvrtek 23. února 2017

Registrace u ÚOOÚ a expresní jídelníček na míru

Důvěra klienta a jeho přání jsou pro mě na prvním místě. Proto jsem se rozhodla zaregistrovat u úřadu pro ochranu osobních údajů, aby jste se nemuseli bát svěřit mi své citlivé a osobní údaje. 😊



A zároveň také zavádím na přání klientů novou službu 
Expresní jídelníček na míru

Chcete začít hubnout co nejdříve?

Nebaví vás čekání?
Jste rozhodnutí a chcete začít hned teď?
Nabízím vám expresní zpracování jídelníčku na míru za příplatek 199 Kč

Pozn.: Celková cena za jídelníček na míru expres je 
499 Kč + 199 Kč = 698 Kč

Jak to funguje?

🍓 vyplníte dotazník, zaškrtnete v něm, že máte zájem o expresní /rychlé, přednostní/ zpracování jídelníčku  a odešlete zpět na email jidelniceknamiru@email.cz

🍓 během chvíle vám pošlu vyjádření, zda vám jsem schopná na základě vyplněného dotazníku pomoci či nikoliv

🍓 v případě, že jsem schopná vám pomoci, zašlu vám platební detaily 

🍓 po připsání platby na účet nebo pokud mi zašlete elektronické potvrzení, že jste platbu odeslali, začnu jídelníček ihned zpracovávat a odešlu vám ho během několika hodin





Budu se těšit na naší spolupráci. 😉

jidelniceknamiru@email.cz