WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

pátek 6. ledna 2017

Recenze: Fitshaker kalendář

Když mi před Vánoci dorazil balíček od Fitshakeru, neměla jsem vůbec tušení, že v něm najdu stolní fitness kalendář. Naprosto skvělé překvapení!👌Zatím jsem u nás žádný fitness kalendář neviděla a je to velká škoda, protože spousta fitness nadšenců by jistě tento produkt uvítala. Ještě že tu máme Fitshaker.👍 


Obsah: Na začátku kalendáře nás čeká krátký a jednoduchý návod, jak s ním pracovat. Následují klasické stránky běžného kalendáře - rozpis státních svátků, školních prázdnin, abecední přehled jmen a prostor pro zapsání kontaktů (jméno, telefon, email, adresa). Poté už začínají jednotlivé týdny. 
Každý měsíc obsahuje jeden krátký a jednoduchý cvik s detailním popisem správného provedení a s barevnou fotkou. Celý kalendář je plný motivačních citátů a zajímavých rad a tipů pro zdravý životní styl. Samozřejmostí jsou i zdravé a chutné recepty s rozpisem ingrediencí, detailním postupem a barevným fotem hotového pokrmu. Každý týden obsahuje i krátkou afirmaci, což je pozitivní větička, která nás má motivovat a zlepšit naše sebevědomí. Jako bonus ke kalendáři dostaneme i samolepky, kterými si můžeme ještě více zkrášlit svůj kalendář a mít tak pod kontrolou své důležité termíny. Kalendář je možné postavit na stůl nebo i pověsit na zeď.




Můj názor: Já vím, že se už jen opakuji, ale já jsem prostě nadšená z každého nápadu, se kterým dvojka Šváralovic přijde! Vždycky to je naprostá bomba a výjimkou není ani tento stolní kalendář. Obsahuje naprosto vše, co má správný fitness kalendář obsahovat, vytvořili ho odborníci na cvičení, stravování a zdravý životní styl a hlavně je vyroben s láskou, což je vidět na každičké stránce. No a samolepky, to už je taková třešinka na dortu. Já už mám svého "krasavce" na pracovním stole, aby mě provázel a motivoval po celý rok. A co vy?💪 


Pokud i vás stolní fitness kalendář zaujal, můžete si ho koupit zde