WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

čtvrtek 25. srpna 2016

Zdravá čokoládová pěna

Dnes přicházím s naprosto luxusním receptem na zdravou čokoládovou pěnu. Příprava je velice snadná a budete se olizovat až za ušima. Recept můžete využít i na přípravu domácí čokoládové zmrzliny. Prostě sladké mlsání bez výčitek.Tak jdeme na to. 

Budeme potřebovat kokosový krém, kakao, sladidlo, vanilku. 


Kokosový krém si můžeme koupit nebo vyrobit sami doma. Já jsem měla doma ze zdravé výživy tento:


Pokud si chcete připravit sami doma, tak postup je stejný jako při přípravě domácího kokosového mléka (recept zde). Mléko pak necháte v ledničce několik hodin, aby se vytvořil právě kokosový krém, což je vlastně horní tužší vrstva, pod kterou nám zůstane kokosová voda. Kokosovou vodu pak můžete použít třeba do smoohie. 


Kokosový krém opatrně odebereme lžící a dáme do misky. Přidáme vanilku (nemusí být, pokud nemáte) a sladidlo podle toho, jaké používáte a jak moc máte rádi sladké. Můžete dát med, agávový sirup, cokoliv, co máte doma. Já jsem dala zralý banán, který jsem rozmixovala úplně na kaši a tu pak přidala do misky. Pak přidáme ještě kakao podle potřeby (já jsem dala zhruba 2 lžíce).
Vzniklou směs pořádně našleháme, dokud nám trošku nezhoustne a nandáme do mističek. Můžeme nechat ztuhnout v lednici nebo klidně hned konzumovat. Pokud dáme do mrazáku, máme skvělou zdravou čokoládovou zmrzlinu. Já jsem ještě navrch dala kakaové boby. 
Dobrou chuť.