WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

čtvrtek 26. května 2016

Setkání se Zuzkou Light

Já a Zuzka
24.5.2016 - Dnes byl pro mě velký den. Den, kdy jsem se setkala se Zuzkou Light. A za to vděčím Saše Fraisové, která pracuje v nakladatelství Ikar a která mi domluvila se Zuzkou osobní schůzku. Měla jsem tak možnost s ní udělat rozhovor, soutěž, fotky a hlavně vidět jí naživo a prostě jen tak poklábosit. :)
Když nastal den D, musím se přiznat, že jsem byla nervozní. Přece jen Zuzka je někdo, je slavná a já jen obyčejná mamina... Těšila jsem se a zároveň měla trošku obavy.
Zuzka na mě čekala v sídle nakladatelství Ikar, což pro mě znamenalo návštěvu Prahy. No, přiznám se bez mučení, že v Praze jsem byla naposledy na školním výletě a můj orientační smysl není mou silnou stránkou, takže jsem se modlila, abych trefila na domluvené místo a hlavně abych tam byla včas. Měla jsem z toho strach, protože věřte nebo ne, z metra mám respekt, jsem schopná zabloudit i v tesku, takže hlavní nádraží je pro mě bludiště a tramvaje? Nevyznám se ani v jízdním řádu autobusů... :)
Měla jsem naštudované všechny možné mapy ( rozuměj geografické i panaromatické :)), měla jsem přítele na telefonu, který slíbil, že mě v nouzi bude navigovat, měla jsem i jasný a stručný popis od Saši ( vedle DM, modrá střecha, nemůžeš to minout :) ). I vydala jsem se tedy vstříc hlavnímu městu.
Nebudu Vás napínat, dojela jsem na místo určení, detaily vynechám, i když zcela určitě všichni, které jsem cestou míjela, poznali, že nejsem rodilý Pražák.....:)
Uvnitř nakladatelství jsem se konečně poznala i se Sašou, strašně sympatická baba, no a ta mi pak představila hvězdu Zuzku. Teď si uvědomuju, že jsem jí hned neslušně začala tykat a vítala jí "jéééé, ahoj, ahoj, ahoj," ale snad mi to odpustí. :) Co mě naprosto odzbrojilo bylo, když mi hned po představení gratulovala k úspěšnému blogu a skupině, že je super, že jsem prý populární a že se tomu tak věnuju. Počkat, cože??? Zuzka gratuluje mně ke slávě??? Ehhh??? :) No, co na to máte říct? Ani nevím, co jsem odpověděla, ale musím přiznat, že mě zaskočila.
Dárek pro Zuzku
Hned jsme se vrhly na rozhovor. Zuzka odpovídala bez toho, aby věděla dopředu, na co se budu ptát. Nechtěla si otázky napřed přečíst, nechtěla přípravu, je to profík. Otázky jsem jí četla, ona hned odpovídala a já nahrávala - psát bych opravdu nestíhala. :) Nasmály jsme se u toho, budu muset její odpovědi trošku zkrátit, protože je to holka ukecaná a o všem se rozpovídala, až se nakonec dostala k úplně jinému tématu, než na které jsem se ptala. :) 
Po rozhovoru vybrala jednu otázku, která vyhrála  knihu i s věnováním - výhercem je Dita Velíšková, která už byla informována, ještě jednou gratulace - info o soutěži zde. Pak už mi byla předána kniha s věnováním k recenzi a  také kniha pro Ditu. Knihu jsem zatím jen rychle prolistovala, pokud Vás zajímá info, tak nemá tvrdé desky, má docela dost stránek, grafika je moc pěkná, obsahuje recepty, cviky, barevné fotky, informace i o Zuzce a její cestě k fitness, spoustu motivace, takže já jsem zatím spokojená a těším se, až se začtu. :)
Stihly jsme udělat pár fotek a vyfotily jsme se samozřejmě i spolu. Fotil nás Jesse ( přítel Zuzky ), takže to bylo takové česko-anglické focení, ale fotky se povedly. No a pak Zuzka vzala můj foťák a vyfotila mě se Sašou. To byla největší legrace, protože Saša je prostě fajn baba - stejně jako já :) - tak jsme se dost nasmály. Protože focení probíhalo v sídle nakladatelství Ikar, tak nebylo moc možností, kde se vyfotit. Kancelář byla malá, tak padl návrh, že se vyfotíme u věšáku, že budem na fotce tři ( já, Saša a věšák ). Zuzce se ten nápad asi nelíbil, tak raději vstala ze židle a uvolnila místo pro nás. Saša se usadila a já... že bych si jí sedla na klín? I když Saša byla svolná ke všemu, nakonec jsme se vyfotily ve stoje. Věřím, že fotografka Zuzka si oddychla, že jsme to nakonec zvládly tak nějak důstojně. :)
Pak zbyla chvilka času, takže jsem si se Zuzkou tak trošku pokecala o všem možném, i nemožném. Prostě takový babský pokec mimo nahrávání a rozhovor - téma děti a rodina ( pssst! ;) ), jestli se neplánuje vrátit do Čech ( ne neplánuje ), co nového chystá ( neprozradím :) ), téma cvičení ( jak jinak :) ) a už ani nevím, co všechno ( kecám, vím, ale nemůžu vykecat vše ;-).
Vysmátý blondýny
No a pak už nastal čas se rozloučit, Zuzka spěchala na autogramiádu a já na vlak. Zuzku jsem si zamilovala ještě víc, dostala mě svou otevřeností, upřímností a namotivovala mě aspoň na deset let dopředu ( doufám... :) ). Vůbec to není nějaká namyšlená fiflena, které by sláva stoupla do hlavy. Je to normální holčina, milá, přátelská, naprosto v pohodě, nemá problém se bavit otevřeně úplně o všem, srší energií a láskou ke cvičení, už jen povídáním Vás dokáže nakopnout a namotivovat a čím mi také dost přirostla k srdci byly naprosto stejné názory se mnou snad úplně na vše ( na stravování, zdraví, cvičení, názory lidí, výživové poradce, studie, atd, prostě na vše :) ). Když jsem jí poslouchala, jako bych slyšela sebe. Zuzka je prostě úžasná, mám zážitek na celý život a věřím, že jsem se s ní neviděla naposledy. :)

Rozhovor se Zuzkou zpracuji a během několika dnů uveřejním. Pokud si chcete koupit knihu Zuzky, je k dostání v eshopech i knihkupectvích, cena se pohybuje okolo 300 Kč, eshop Arara ji má teď ve slevě za 279 Kč. :)

Se Sašou :)

Na závěr bych chtěla moc poděkovat Saše Fraisové, bez které by k tomuto setkání nedošlo, a která vlastně měla celou akci Zuzka v Praze na starosti. Jí vděčíme za překlad knihy, za autogramiádu Zuzky, za cvičení se Zuzkou, prostě za celý program, takže, Saši, velké díky! :)