čtvrtek 30. dubna 2015

Zdravý perník

Ingredience:
2 hrnky celozrnné žitné mouky, 2 banány ( nebo jiné sladidlo podle chuti), 1 vanička tvarohu, 300 ml mléka, 300 ml kokosového oleje, 3 vejce, 1 prášek do perníku, skořice, kakao, kokos. 

Postup:
Smícháme mouku s práškem do perníku, skořicí a kakaem. V druhé misce rozmixujeme banány s tvarohem, vejce, olej a mléko. Pak tekuté těsto vmícháme k mouce, můžeme ještě přidat mléko. Těsto pak vlijeme do pekáče s pečícím papírem a můžeme posypat kokosem ( podle chuti ). Pečeme v troubě na 150 stupňů asi 20 minut. 


neděle 26. dubna 2015

S Jill do plavek: Pátý týden


První měsíc společného hubnutí do plavek za námi a jedeme dál! Začneme s náhradou potravin v jídelníčku a to konkrétně nahradíme bílou mouku. Takže, pozor na pečivo, těstoviny, o sladkém pečení mluvit nemusím, že? A čím jí nahradit? Moukou celozrnnou. Tedy v tomto týdnu zúročíme, co jsme se už naučili, čtení etiket potravin. Budeme číst a hledat celozrnné výrobky. 

úterý 21. dubna 2015

Zdravá bábovka bez cukru

Ingredience:
100g ovesných vloček, 150g žitné celozrnné mouky, 4 vejce, 250g tvarohu, 2 banány ( nebo jiné sladidlo ), 50g kokosového oleje, 150ml mléka, 1x prášek do pečiva, kakao

pondělí 20. dubna 2015

Recenze: Kniha Břicháč Tom

Před pár dny vyšla kniha Břicháče Tome. Samozřejmě jsem plná nedočkavosti hned objednala a čekala. Kdo nezná Břicháče Toma, tak tady je malé představení. Tom je muž, kterému se podařilo zhubnout 27kg a o svém úspěchu se chce podělit s ostatními. Předává dál své zkušenosti a rady prostřednictvím facebookových stránek, které mají skoro 20 tisíc fanoušků, prostřednictvím online kurzu a v neposlední řadě i prostřednictvím své nové knihy, o které bude tato recenze.

sobota 18. dubna 2015

s Jill do plavek: Čtvrtý týden

Pomalu dokončujeme první měsíc společného hubnutí do plavek! Mám tu pro Vás další plán pro čtvrtý týden. A pozor! Na konci tohoto týdne se přeměříme a převážíme a uvidíme výsledky! Těšte se na neděli!
Ve čtvrtém týdnu se zaměříme na zařazení ovoce a zeleniny na náš jídelníček. Možná si říkáte, že to není nic těžkého. Ale. Ono to není až tak snadné a mnohdy máme problém zařadit na jídelníček větší množství zeleniny. Sníst jednu papriku opravdu nestačí. Zaměřte se tedy na to, aby Vaše porce byly dostatečné, snažte se ke každému jídlu sníst i zeleninu. Ovoce jezte dopoledne, ke snídani, svačině.
Můj materiál ke čtvrtému týdnu najdete zde, rozhodně přečtěte! Kdo má knihu, info najdete na str. 127, 134 a 139.  Pokud si knihu chcete pořídit, máte nyní jedinečnou možnost získat jí se slevou 35% zde.

neděle 12. dubna 2015

S Jill do plavek: Třetí týden

To nám to ale krásně utíká že? Máme tu třetí týden společného hubnutí! Tentokrát se zaměříme na pitný režim. Vím, že je to kámen úrazu mnohých z nás. Tento týden se ale na to zaměříme a naučíme se pít dostatečně.

sobota 11. dubna 2015

Kokosovo-banánový nepečený dort

INGREDIENCE:
Korpus: 1 hrnek oříšků, 1 hrnek strouhaného kokosu, 1 lžíce medu, 2 lžíce kakaa, 1/2 hrnku rozinek
Náplň: 3 hrnky strouhaného kokosu, 1/4 hrnku kokosového oleje, 1/4 hrnku medu, 3 banány

POSTUP:
Rozinky si alespoň na hodinu namočíme do teplé vody. Rozmixujeme oříšky, kokos, med a rozinky. Hmotu rovnoměrně rozložíme do dortové formy, pořádně přitlačíme a utvoříme vyšší okraje. Pak dáme do lednice ztuhnout.
Kokos rozmixujeme s medem a rozehřátým kokosovým olejem, můžeme přidat i 3 lžíce vody, pokud je kokos suchý. Na korpus rozložíme nakrájené banány a na ně kokosovou náplň. Nahoru můžeme dát čokoládu, kterou vytvoříme z 2 lžic kokosového oleje a stejného množství medu a kakaa. Dáme ztuhnout do chladničky na alespoň 2 hodiny.


úterý 7. dubna 2015

Konec!

Dnes mám pro Vás jednu informaci. Já jsem ale blbá! Fakt že jo! Tímto oznamuji, že končím se zdravou stravou. Končím se cvičením. I s blogem a se vším prostě. Já káča blbá se tady "omezuju" v jídle, skáču tady jak debil, ... nechávám Jill, aby na mě řvala a víte co? Úplně k ničemu! Jak jsem si mohla myslet, že zhubnu nebo že si tím váhu udržím?! Fakt blondýna jako. Dřu jak kůň a při tom to jde i jinak a velice snadno! Takže všem hodně síly při náročném cvičení, já už mám padla. Ale ještě Vám prozradím, co mi otevřelo oči...

neděle 5. dubna 2015

S Jill do plavek - Druhý týden

Pokračování akce S Jill do plavek! Pevně věřím, že to nikdo nevzdal a že všichni dál bojujeme za krásné tělo v plavkách! Nezapomeňte, léto se blíží! Všem, co bojují s Jill, přeji pevnou vůli a ať se tuky pálí a svaly sílí!
Druhý týden budeme stále dodržovat to, na co jsme si už zvykli v prvním týdnu, tedy pravidelná strava. Navíc se ale zaměříme na další kapitolu knihy Ovládněte svůj metabolismus. Dámy, bude Vás to bavit, tématem druhého týdne je nakupování. Půjdem "šopovat" děvčata! Věřím, že si tento týden pořádně užijeme a že to pro nás nebude tak náročné. O co tedy půjde? Naším úkolem bude soustředit se na nákup těch správných potravin. Číst etikety, vybírat to správné, aby nebylo nahnilé, poškozené. Cílem je naučit se zajímat se o to, co vlastně svému tělu dáváme. 

pátek 3. dubna 2015

Soutěž s Matcha Tea

Dubnová soutěž bude patřit čaji Matcha. Je o mně známo, že patřím mezi milovníky tohoto čaje a tak jsem moc ráda, že Vám díky firmě Čajová květina s.r.o., která je největším dodavatelem čaje Matcha u nás, můžu nabídnout zasoutěžit si o tento skvělý produkt. Ještě než začneme soutěžit, přečtěte si základní informace o čaji v mém příspěvku zde

                                  Web: www.matchatea.cz
                               Eshop: www.matcha-tea.cz
                     Facebook: www.facebook.com/MatchaTea.cz

čtvrtek 2. dubna 2015

Matcha Tea

Jelikož se poslední dobou množí dotazy na čaj Matcha, jak ho správně připravit, kde ho koupit, jak chutná, atd, rozhodla jsem se vše sepsat. Ještě malé upozornění: budu se snažit být objektivní, ale jako milovnice Matchy nevím, jak se mi to povede...