WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

pondělí 12. ledna 2015

Recenze: Fitshaker

Dnes tu pro Vás mám recenzi na tzv. Fitshaker. Možná jste už o něm slyšeli, je totiž výtvorem Petera a Lucie, kteří vytvořili i knihu Z fitka do kuchyně ( o kterou můžete momentálně soutěžit u mě na blogu ).  Fitshaker je projekt, který Vám nabízí cvičení na doma a to ne jen offline, ale i online, tedy přímé přenosy. Pojďte zjistit víc.     




Fitshaker je webové prostředí, kde máte možnost vybrat si cvičení, které Vám vyhovuje a které můžete klidně cvičit v pohodlí svého domova. Instruktoři Fitshakeru jsou ověření a s několikaletou praxí. Vytvořili pro Vás zábavné, ale hlavně velice účinné sestavy, díky kterým se brzy dostanete zpět do formy.
Fitshaker Vám nabízí 2 možnosti členství a to buď zdarma nebo premium. Členství zdarma nabízí hodinové cvičení online v přímém přenosu podle rozvrhu Fitshakeru/většinou úterý a čtvrtek od 19 hodin /.
Premium členství nabízí přístup k 25 hodinám cvičebních videí v HD kvalitě a navíc přístup do archívu. Cena je 5,90 Euro (cca 160Kč) za měsíc.
Po registraci se Vám zobrazí krátký dotazník, podle kterého Vám Fitshaker "našejkruje" ten nejlepší program pro Vás.  

A jaká videa zde najdete?
Na výběr máte cvičení Pilates, Jógu, Aerobic, HIIT, taneční sestavy, cvičení pro ploché bříško, cviky pro těhotné, pro maminky po porodu a další.

Jak to funguje?
Vyberete si typ cvičení, který Vám vyhovuje nebo na který máte zrovna náladu. Zobrazí se Vám informace o dané instruktorce, o tom, které svaly budete procvičovat, kolik kalorií spálíte, jak dlouho cvičení potrvá, jaké pomůcky budete potřebovat a hlavně týdenní plán přímo pro Vás.

Co je to týdenní plán?
Týdenní plán obsahuje vždy 7 workoutů Vámi zvoleného druhu cvičení, na každý den v týdnu jeden. Navíc, jakmile odcvičíte všech sedm cvičení, otevře se Vám bonusová sestava.

Cvičení
Cvičení je vhodné jak pro začátečníky, tak i pokročilé. Instruktorku vždy doprovázejí dvě fitnessky, aby cvičení bylo zábavnější. Workouty jsou natočeny v hezkém prostředí s příjemnou hudbou. Samozřejmostí je krátké zahřátí na začátku každého cvičení a protažení na konci. Jakmile máte odcvičeno, zobrazí se Vám jeden z tipů pro Váš zdravý životní styl.

Můj názor:
Stránky Fitshakeru jsou velice přehledné, hezky graficky zpracované. Velkou výhodou je, že nenabízí jen jedno určité cvičení, ale hned několik, takže si opravdu vybere každý. Navíc ve Fitshakeru vždy získáte kompletní informace o daném druhu cvičení (jaké svaly procvičíte, kolik toho spálíte, informace o instruktorce a spoustu dalšího). Nemusíte nikam chodit, shánět hlídání pro děti, strachovat se, že se na Vás bude někdo dívat, prostě stačí jen najít si chvilku času, zapnout Fitshaker a tvarovat své křivky.  


Moje zkušenost:
S Petrem a Lucií jsem se seznámila díky jejich kuchařce, o které jsem psala zde na blogu, a která mě vysloveně nadchla. Udělat kuchařku s recepty a doporučeními od fitness instruktorek? Skvělý nápad! Věděla jsem, že mají i nějaký ten Fitshaker, ale popravdě, jsem to moc nekoumala. Vlastně jsem ani přesně nevěděla, o co jde. Když se mi Petr před pár dny ozval a nabídl vyzkoušení Fitshakeru k recenzi, řekla jsem proč ne.  

Teď nevím, jestli se k tomu takhle veřejně přiznávat, ale můj první komentář k Fitshakeru byl:"Ty kokso, wow!"  
To asi mluví za vše. Vytvořit jakési virtuální fitko? Super nápad. Ale uvést ho v realitu a ještě tak, aby vše fungovalo, zaujalo a hlavně přinášelo výsledky, nelehký to úkol. Jim se to ale podařilo na jedničku. Klobouk dolů. 
Je něco, co bych jim vytkla? Ale jistě že! Mají tam jen instruktorky, instruktory nee. Když by se jim podařilo sehnat nějakého šikovného instruktora, třeba někoho jako je Chris Powell nebo Bob Harper, to by se to cvičilo! A možná ještě trošku závist. Závist, že něco takového vzniklo u našich sousedů a ne u nás v ČR. 


Tahle dvojice mě nepřestane překvapovat. Je vidět, že jsou skvělý tým a mají úžasné nápady. Už teď se těším se, co vymyslí příště.