WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

pondělí 8. prosince 2014

Shrnutí a plány

Máme tu konec roku a tak udělám takové malé shrnutí, co se tento rok událo. Musím říct, že jsem strašně ráda, že mám tento blog, protože právě díky tomu se mi podařilo seznámit se s několika dalšími úžasnými lidmi. Nebudu nikoho jmenovat, protože bych určitě na někoho zapomněla. Ale jsem moc ráda, že třeba i mezi sponzory soutěží nebo recenzí mám několik fajn přátel. Vážím si jich, ne jen za jejich práci, ale hlavně za jejich otevřenou a milou povahu. Zdravím tedy všechny a děkuji za přátelství.

Tento rok se mi podařilo navázat spolupráci s panem Petrem Havlíčkem, za což jsem moc ráda a vy věřte, že to nebylo jednorázové, ale že i příští rok se můžete těšit na několik příspěvků s ním.
Zrecenzovala jsem pro Vás několik nových výrobků, zmíním knihu Jill od nakladatelství Anag, osobní váhu Tanita od eshopu osobnivahy.cz, dobrůtky od Mixit, novinku letošního roku Sportovní diář, knihu Z fitka do kuchyně 2 a další novinku Matcha Karité. Moc ráda píšu recenze, baví mě něco hodnotit, ikdyž to jsou zrovna příspěvky, které mi trvají delší dobu, u kterých si dávám sakra pozor, co napíšu, protože cítím velkou odpovědnost, jak vůči čtenářům, tak vůči tomu, kdo výrobek poskytl.
Letos jsme společně cvičili výzvy, každý měsíc s jiným trenérem a věřím, že nás to všechny moc bavilo. Je fajn občas zkusit i jiného trenéra než Jill, že?
Taky se letos na blogu objevila nová rubrika, která zaznamenala velký ohlas u čtenářů a to přeložené články od Jillian Michaels. Překlad není zrovna mou silnou stránkou a taky - přiznám se - mě to moc nebaví, ale co bych pro čtenáře neudělala. Takže na přeložené články ne jen od Jill se můžete těšit i příští rok.
V letošním roce jsme také slavili - naše skupina Ovládněte svůj metabolismus s Jill dosáhla deseti tisíc členů ( v srpnu ) a tak jsme to oslavili velkou soutěží s JiMi. Skupinka se neustále rozrůstá, momentálně máme už přes 13 tisíc členů a neustále přibývají další. Třeba příští rok budeme slavit dvacet tisíc.
Vytvořila jsem stránky Jillian v češtině pro všechny české a slovenské fanoušky, kde můžete sledovat aktuální info o Jill, fotky, články, atd. 
No a nakonec jsem si nechala to nejdůležitější - tento rok jste měli možnost sledovat mé druhé těhotenství měsíc po měsíci a společně jsme čekali na den D. V říjnu se mi narodil Tomášek a já se tak stala dvojnásobnou maminkou. 
A co plánuji v příštím roce? Mno, opět toho bude hodně. Asi nebudu moc prozrazovat, protože sama teď moc nevím. Víte, že vždycky dostanu nějaký spontánní nápad a bum, takže radši neplánuju. Jednu věc ale v plánu mám a tu
Vám prozradím. Budou to videa na youtube. Vím, že už jsem o tom mluvila, ale zatím to nezrealizovala. Po novém roce se ale můžete těšit. O čem videa budou? Neprozradím, protože budou prostě úplně o všem. Nechte se překvapit. 
Od nového roku taky začínám se cvičením a úpravou jídelníčku, tak sledujte mé změny po druhém porodu. Mám v plánu udělat i přehled všech dvd Jill i s menšími recenzemi. 
A samozřejmě budeme pokračovat v soutěžích, recenzích, překladech, článcích, atd. Bude toho prostě opět moc a moc. Těšte se. 



A teď přijde menší odhalení. Do teď se mi dařilo vystupovat jen jako Mamina Zdenina. Neznáte mé jméno, ani nevíte, jak vypadám. Dnes Vám prozradím, kdo jsem. I nadále ale chci pro blog a skupinu být Mamina Zdenina, ju?
Jmenuji se Zdenka Vlasáková a je mi 29 let. A to jsem já, těší mě.