WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

pondělí 17. listopadu 2014

Recenze: Z fitka do kuchyně 2

Dnešní recenzí jistě potěším spoustu z Vás. Když se někdo vrhne na hubnutí, potažmo zdravý životní styl, tak dříve nebo později začne řešit jeden problém - co by měl jíst, co dneska uvařit. A právě s tímto problémem Vám dnes poradím. Dovolte mi, abych Vám představila novou kuchařku Z fitka do kuchyně 2, která vyšla jako ebook a v úterý 18.11. vychází i v knižní podobě.

Možná si teď říkáte, že na trhu už je takové množství kuchařek, že tahle už Vás nemůže ničím zaujmout. Co když Vám ale řeknu, že tato kuchařka je společným výtvorem 25 nejlepších fitness instruktorek z České a Slovenské republiky? Co když Vám prozradím, že zde najdete jídla vhodná ke snídani, k obědu i k večeři? A co když v této knize nechybí ani nutriční hodnoty každého jídla? To už zní zajímavě, že? Pojďte zjistit víc.

Autorky knihy
Za tímto skvělým nápadem stojí dva lidé - Lucia Méresová Švaral, osobní trenér a výživový poradce, a její manžel Peter Švaral. Právě oni dva myšlenku zdravé kuchařky plné chutných receptů uvedli v realitu.
Jak už název napovídá - Z fitka do kuchyně - když se rozhodnete žít zdravě nebo hubnout, tak to není jen o tom, jít si zacvičit do fitka. To nejdůležitější se odehrává právě v kuchyni a na to nesmíme zapomínat. Právě kuchyně je tajemstvím úspěchu krásného a zdravého těla.
V kuchařce ale nenajdeme recepty Lucky a Petra, ale těch nejlepších fitness instruktorek, které Česko - Slovensko má. To ony nám poradí, co zdravého si uvařit. A ne jen to. Prozradí nám, jaká jídla mají nejraději, jak řeší chutě na sladké, co v jejich lednici nikdy nesmí chybět a spoustu dalšího. Nechte si poradit od těch nejlepších z nejlepších.

Co tedy najdeme v této knize?
Kniha obsahuje 80 zdravých receptů z běžně dostupných ingrediencí, samozřejmostí jsou nutriční hodnoty u každého receptu. Najdeme zde jídla s různým obsahem sacharidů, tuků i bílkovin, takže je vhodná naprosto pro všechny, třeba i pro ty, co drží sacharidové vlny. V receptech jsou použité pouze kvalitní potraviny, což zaručuje vysokou výživovou hodnotu jednotlivých jídel. A v neposlední řadě je třeba vyzdvihnout krátkou a nenáročnou přípravu, což v dnešní době jistě ocení spousta žen i mužů.

Ukázka z knihy:



Počet stran: 176
Počet autorů: 25
Jazyk: čeština, slovenština ( podle autorky )
Cena ebooku:  527 Kč
Cena knihy: 696 Kč
Bonusy: 2 ebooky s recepty

K ebooku Z fitka do kuchyně 2 navíc jako bonus získáte ebook ZdRAWé a tak dobré - další kuchařka s recepty jídel, která se ale nevaří, ani nepečou, celkem 17 zdravých receptů. 
Dalším bonusem je ebook Česko - Slovenské národné špeciality na zdravý sposob - bryndzové halušky, pirohy nebo knedlo zelo vepřo, proč si odpírat tato skvělá jídla, když si je můžeme připravit zdravě? Zjistěte jak. 
Závěrečné hodnocení:
Upřímně, já sama ebookům nabízeným na netu nefandím - bohužel zkušenost z bývalého "zaměstnání". Když jsem se dozvěděla, že existuje ebook se zdravými recepty, dalšími bonusy a že má samá kladná hodnocení, říkala jsem si, že to je jen zase další z mnoha. Když jsem ale čirou náhodou zjistila, že knihu nevytvořil jen jeden člověk, ale že je jakousi sbírkou receptů od fitness instruktorek, začala jsem se o ni více zajímat. A udělala jsem moc dobře.
Málokdy se stane, aby mě něco vysloveně nadchlo - když teda zrovna nejde o Jill. Touto kuchařkou jsem ale přímo nadšená! Když jsem ebook poprvé otevřela, jen jsem ho tak v rychlosti "prolítla" a stejně mě hned na první pohled zaujalo několik receptů. Nad fotkami jídel se Vám prostě budou sbíhat sliny.
Při detailnějším prostudování jsem doslova a do písmene hltala každou stránku. Velice se mi líbí, že to není jen jeden recept za druhým, ale že je zde vždy i detailnější info o dané instruktorce, o jejím jídelníčku, cvičení, atd.
Kniha je velice přehledná a recepty jsou opravdu snadné, zvládne je každý. Nevím, jak Vy, ale já nepotřebuji a ani nemám čas trávit u sporáku dlouhé hodiny, takže tato kuchařka je to pravé pro mě. Vařit rychle, zdravě a chutně, co víc si přát?




Pokud Vás tato kuchařka zaujala, můžete si ji jako ebook koupit zde
Pokud Vás tato kuchařka zaujala, můžete si ji jako knihu koupit zde ( ČR ) nebo zde ( SR ).


Pořiďte si kuchařku v knižní podobě do 25.11. a získáte slevu 15%!