WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

čtvrtek 20. listopadu 2014

Inspirace po porodu

Dnešním příspěvkem chci namotivovat hlavně samu sebe, ale klidně se můžete přidat. Asi jsme to slyšeli a viděli mnohokrát - žena s pár nebo více kily navíc - a když na to přijde řeč, její odpověď zní: "Mám to po dětech." Já sama jsem to slyšela x krát, v těhotenství mě hned několik žen "strašilo", že kila už nesundám stejně jako ony. Opravdu je těhotenství to, co ze štíhlých žen dělá kypré? Opravdu je nutné mateřství obětovat svou postavu?


Níže najdete fotky žen, které mají děti a i přesto vypadají tak, jak vypadají. A než někdo začne oponovat, že to photoshop apod, tak mrkněte na jejich weby a facebookové stránky - jsou skutečné.☺ Když to dokázaly ony, tak proč ne my, hmm? 

Maruška z Rutiny




Nikki z blogu Moje Tělo




Maria Kang




Natural Fit Mom - Cassandra Sawyer
2 děti




A jaká je Vaše výmluva?