WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

středa 9. července 2014

Recenze: OF.cz - originální dárky s vlastním potiskem


Dnes tu pro Vás mám informace o jednom skvělém obchůdku jménem OF.CZ. Tento internetový obchod nabízí originální dárky a věcičky s vlastním potiskem. Můžete si zde vytvořit naprosto jedinečná trička, mikiny, spodní prádlo, ale samozřejmě i různé dárečky, kterými jistě potěšíte své blízké. Proč byste si měli kupovat v obchodě nudné věci, které mají všichni? Buďte originální.

Web: www.of.cz

Tento internetový obchůdek provozuje společnost Lemicom s.r.o., která má s výrobou a potiskem předmětů dlouholeté zkušenosti, o čemž svědčí i osm tisíc spokojených  fanoušků na jejich facebookových stránkách. Nutno říci, že používají pouze ověřené metody tisku, které zaručují trvanlivost i dobrý pocit z nošení. Pokud Vás blíže zajímají metody tisku, informace najdete zde.
Asi nejsem v oblasti fitness jediná, koho napadlo, že mít nějaké motivační tričko nebo magnetku na lednici by bylo super. S touto myšlenkou jsem si pohrávala už pár týdnů, ale kde najít tu správnou firmu? Hledala jsem, googlila, četla recenze a nakonec se zadařilo - objevila jsem obchůdek Of.cz. Nejenže nabízí nepřeberné množství různých předmětů, ale hlavně to vše nabízí jako jedni z mála za rozumné ceny. Tak proč si nevytvořit originální tílko na cvičení, proč si neudělat sportovní láhev s fitness motivem, proč si nevytvořit magnetku na lednici s mojí oblíbenou Jill nebo sportovní tašku s motivačním citátem? To vše právě tento obchůdek nabízí a já jsem moc ráda, že souhlasili se spoluprací, a navíc nám i do velké soutěže s Jillian Michaels věnovali několik cen.
Pokud i Vy máte zájem i vytvořit něco originálního, věřte, že je to snazší než si myslíte. Stačí si jen vybrat produkt a pomocí jednoduchého online návrháře přidáte potisk, případně vlastní fotku s textem a je to. Sama jsem vytvořila několik motivů s Jillian Michaels a další ještě budu přidávat, odkazy budu vkládat do naší skupiny na facebooku. Sama si rozhodně objednám několik věciček, takže se v budoucnu můžete těšit ještě na další příspěvek, kde Vám svou objednávku ukážu. Pokud by Vás cokoliv zajímalo, nevěděli byste si rady, klidně mi napište nebo přímo kontaktujte obchod OF. Originálním dárečkům zdar!

Web: www.of.cz