WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

úterý 29. července 2014

5. měsíc těhotenství

Utíká to, ikdyž ne tak rychle, jak bych si přála. Pořád přetrvává ranní zvracení, nevolnost v autě, bolest pánve, bolest jizvy po prvním císaři, oteklé nohy, atd. Co se událo v 5. měsíci? Pojďme se podívat na shrnutí.
Týden těhotenství: 29
Váha:+ 7 kg
Zbývá týdnů: 11


Jídlo: Jídlo stále nic moc, pořád nedodržuji zdravý jídelníček na 100%. Ale pořád to ještě neřeším. Ikdyž se brzy lecos změní - byla mi zjištěna těhotenská cukrovka, která sice nemá nic společného s nadbytkem cukru, ale způsobují ji hormony či co, ale i tak budu prý držet nějakou dietu. Jsem zvědavá, co se tam dozvím. A určitě si umíte představit, jak se těším...(správně, netěším☺).

Cvičení: Ach, můj kámen úrazu. Stále necvičím a dokonce jsem se už smířila s tím, že si do konce těhotenství asi ani nezacvičím - fňuk Je to pro mě vážně strašný, připadám si, jak největší lenora pod sluncem. Nejsem už schopná ani chodit na delší procházky, takže se všude nechávám vozit autem nebo autobusem - stydím se. Já, která všude chodila pěšky, denně na procházky si teď vozím zadek v dopravních prostředcích. Hanba mi. O to víc se těším, jak po porodu zase najedu na svůj režim.

Tělo: Asi je to tím, že si teď víc všímám i lidí okolo, jak vypadají, sleduju proměny na netu a tak i víc vnímám proměny mého těla. Přistihla jsem se, že se hrbím. Pupek mě táhne k zemi, takže záda trpí. Mám pocit ( asi ne jen pocit ), že přibírám ne jenom na břiše, ale hlavně i stehna a zadek - moje kritické partie. Oj, to bude práce po porodu... 

Psychika: Ale jo, přiznám to. Už začínám mít mírné deprese, možná to souvisí i s hormony, nevím. Každopádně asi každá těhotná žena to zná - jsme tlusté, nepohyblivé, není nám dobře, nespíme atd. Jedno k druhému a pak stačí opravdu málo a BUM! Jojo, opravdu jsem taková chodící bomba - ne jen postavou.

Hláška měsíce: "No, na 50% to bude kluk."  Můj gynekolog
Ehm, takovou předpověď bych zvládla taky...