WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

čtvrtek 16. ledna 2014

Co mám v plánu v nejbližších dnech☺

Co se to chystá? Co zas ta Zdenina vymýšlí? No dobrá dobrá, něco málo prozradím a nechávám Vás nakouknout, co se mi to teď honí v hlavě.
Chystám pro Vás nový rozhovor do rubriky Interview z fitness světa. Jsem moc ráda, že si na mě udělal čas pan Petr Patočka, obchodní ředitel společnosti Čajová květina s.r.o., největší dodavatel čaje Matcha u nás. Rozhovor zveřejníme v nejbližších dnech.




Dále, jistě jste si všimli, že již mám hotovou recenzi na novou knihu Jillian Michaels Vyhrajte boj o štíhlé tělo. Mám v plánu vytvořit novou rubriku, kde budeme postupně rozebírat názory Jill z této knihy a psát k tomu své názory a zkušenosti.

Zrovna včera mě napadla další rubrika Začínám! Začínáš? Začínáme! Co to bude? Ikdyž už by se mohlo zdát, že o zdravém životním stylu toho bylo napsáno příliš, pořád jsou mezi námi tací, co začínají a stále tápou. Nevědí, mají v hlavě "guláš" a chybí jim něco, co by je navedlo na tu správnou cestu. A tím ukazatelem správné cesty bude právě tato rubrika. Rubrika pro ty, co začínají, ale i pro ty, co třeba už začali, ale pořád jim něco chybí, nevědí si s něčím rady. Půjdeme krok po kroku, den po dni, ode dne, kdy jste se rozhodli se sebou něco dělat, od rozhodnutí, přes stravu, cvičení, psychiku, až po nový životní styl. Nevím, jak Vy, ale já už se moooc těším!  
Co se knih týče, tak nyní mám rozečtenou novou knihu Boba Harpera Pravidla hubnutí, o kterou mimochodem můžete až do konce ledna soutěžit zde, určitě pro Vás budu mít i recenzi. Po Bobovi přijdou na řadu knihy Bez hranic od Jillian Michaels a pak Doba jedová a samozřejmě recenze nebudou chybět.
No a zmíním ještě další články do rubrik Hokus pokus, Nedůvěřuj, prověřuj!, Křižovatky života, a další. A rozhodně se můžete těšit i na další akce a soutěže, které pro Vás máme se sponzory připravené. Nudit se nebudeme.