WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

neděle 1. prosince 2013

Výherci Proměny s JiMi☺

Tak jsme se dočkali.  Velká soutěž Proměna s JiMi má své výherce. Ještě před tím než Vám je prozradím, dovolote mi pár slov.
Soutěž Proměna s JiMi probíhala po dobu 10 týdnů, kdy soutěžící dodržovaly JiMi Plán podle knihy Jillian Michaels Ovládněte svůj metabolismus. Nebyly to snadné týdny. A ne všechny vydržely až do konce. Do cíle se probojovaly jen ty s nejsilnější vůlí a s největším odhodláním.

Pevně věřím, že všechny soutěžící si z toho něco vzaly. Ať už se jim podařilo dojít do konce nebo ne. Nejde o to, kdo zhubnul nejvíc. Jde o to, že změnily svůj dosavadní život, své stravovací návyky, změnily samy sebe. Když jsem četla závěrečné emaily soutěžících, kde mi psaly, co vše jim to dalo a co vzalo, měla jsem slzy v očích. Jsem neskutečně pyšná na to, že tato soutěž pomohla několika ženám a že to byla pomoc k lepšímu. Ony samy moc dobře vědí, že už vyhrály. Vyhrály ten nejtěžší boj - boj samy nad sebou. Nad svými chutěmi, nad svým tělem, nad svým metabolismem. Pevně věřím, že to byl jen první krok a že v tom i nadále budou pokračovat. A také stále věřím, že je tady spousta dalších žen, které ta změna teprve čeká. Takže neváhejte a schutí do toho!
Ráda bych pogratulovala všem soutěžícím, nezapomínejte, že není důležité vyhrát, ale zúčastnit se.  Přeji Vám všem hodně štěstí na další cestě zdravým životním stylem a už to nebudu zdržovat.
Byla to moc velká zodpovědnost vylosovat ty 3 výherce a tak jsem tuto zodpovědnost velice ráda přenechala svému 3 letému synovi, který se toho s radostí ujal. Já jsem sloužila jen jako dozor.



Prosím fanfáry! 

 Na prvním místě velké soutěže Proměna s JiMi se umístila Kristýna Junová. Jen prozradím, že tato dáma svůj závěrečný email posílala jako poslední, včera ve 22:59. 

Na druhém místě velké soutěže Proměna s JiMi se umístila Jana Kratochvílová.

A na třetím místě velké soutěže Proměna s JiMi se umístila Michaela Nevečeřalová.


Na závěr ještě velké díky sponzorům této soutěže, kteří věnovali opravdu nádherné ceny. Jejich přehled najdete zde. To už je z mé strany opravdu vše a teď už jdeme slavit.