WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

čtvrtek 3. října 2013

Kniha Vyhrajte boj o štíhlé tělo - Jillian Michaels

Mám pro Vás takový malý dáreček.  
Kecám. Je to oooobrovský DÁREK!  A přímo od jednoho ze sponzorů Proměny s JiMi nakladatelství ANAG!    VELKÉ DÍKY!!! 

Knihu Jillian Michaels Ovládněte svůj metabolismus asi všichni známe ( jakpak by ne, že?  ). Ale víte o tom, že Jill napsala více knih? Např. také Slim for life? Víte? Super! A víte taky, že nakladatelství ANAG pilně pracuje na přípravě českého překladu? Ano, čtete správně! Tato kniha již brzy vyjde v českém jazyce a to jen díky nakladatelství ANAG!  

Určitě Vás zajímá, kdy tedy tato kniha vyjde, že? Tak pozor, vyjde ještě letos!!! V listopadu 2013 bude k dispozici a Vy si ji budete moci koupit a přečíst a kochat se a být zase o něco chytřejší . Předpokládaná cena je 370 Kč.

To je ale bomba, co? Ale to stále ještě není vše!!! 
Nakladatelství ANAG pouze a jen pro Vás, pro čtenáře mého blogu, připravilo úžasnou akci! Pokud si knihu předobjednáte do 31.10.2013, tak získáte extra slevu 20%!!!
Po uvedeném datu již nebude možné slevu uplatnit, je to pouze omezená předprodejová akce pro Vás! 
Bomba, že? Já vím, zdržuju Vás, už vyplňujete předobjednávku stejně jako já . Tak ještě Vám prozradím, jak uplatnit tu 20% slevu - Slevu uplatníte tím, že při objednání kliknutím na odkaz uvedete ve 2. kroku objednávky v nákupním košíku do kolonky „Poznámka, doplňující informace pro obchodníky“ heslo Moje tělo – Moje volba ( název mého blogu  ). A to už je opravdu vše, už mlčím a objednávááááááám 
Prolistovat knihu můžete zde.

Pro objednání klikněte na obrázek: