WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

pondělí 16. září 2013

Jen tak ☺

Zdravím všechny. Opět po delší době se ozývám jen tak. Chci Vám říct, co nového, co chystám a tak.
Není žádnou novinkou, že nestíhám. Prostě 24 hodin na jeden den je málo. Mně to nestačí, bohužel ☺. Syn teď vyžaduje maximum pozornosti a já zase nechci dělat nic na úkor jeho. Takže proto takové zpoždění. 
Jak jste si jistě všimli, založila jsem skupinu na Facebooku, kam jsem chtěla dávat svoje poznatky z dodržování rad Jill v její knize. Absolutně jsem netušila, že o skupinu bude takový zájem - k dnešnímu dni máme přes 2 tisíce členů, uff☺. Počítala jsem, že tam budu jen já a pár holek, toto mě překvapilo, i vyděsilo☺. Musela jsem narychlo vymyslet, jak to teda budeme všechno dělat, jak dodržovat, vytvořit materiály, atd. Ale tak podařilo se, si myslím☺. Skupina je skvělá, podporujeme se navzájem, radíme si, prostě skvělá parta. Podařilo se nám i odstartovat skvělou soutěž Proměna s JiMi a to jen díky úžasným sponzorům. Skupinu jsem založila 22.8., no na těch pár dnů skvělý výkon☺. Absolutně jsem si toto nepředstavovala, je skvělý, že život vždycky přinese něco neočekávaného☺. 



Co mám v plánu dál?
Plánů mám spoustu☺. Kdy se na ně dostane, nevím. Tak za prvé, chtěla bych vytvořit novou rubriku Hokus Pokus. Zní to divně, že? ☺ Ale nebojte, chtěla bych provádět různé testy potravin a všeho, co souvisí se zdravým životním stylem. Jako první se objeví test na balené ovoce v krabičkách a volně prodávané ovoce - jaký je mezi tím rozdíl? Uvidíte☺. A v hokusu pokusu nebude samozřejmě chybět má "oblíbená" coca cola - těšte se☺. 
Chci také sepsat něco o sobě, moc toho o mně nevíte, jaká jsem, co mám ráda a tak☺. Něco Vám na sebe prásknu, abyste věděli, s kým máte tu čest. 
Připravuji i recenzi na DVD Jill Yoga Meltdown, zatím jsem cvičila jen první level, ale recenze rozhodně bude☺. 
No a taky plánuji udělat pro skupinu na Facebooku nějaký cvičební plán, třeba i výzvy, ale spíše normální plán na cvičení na celé tělo. Uvidíme☺.
Plánů je spousta, tak snad se zadaří, mějte se mnou prosím trpělivost.
Jinak, cvičím pořád, více méně to samé. Co jsem teď zkusila nového byla ta jóga od Jill a taky jsem si hodně oblíbila Fit Box, takže 2x týdně chodím fitboxovat☺. Baví mě to, strašně moc a pomáhá mi to se odreagovat, vybít se, navíc je to sport, tak proč ne☺. 
Mějte se krásně, cvičte, papejte zdravě, občas si zahřešte a zase příště ☺.