pondělí 29. července 2013

Recenze: kniha Ovládněte svůj metabolismus

Knihu jsem si objednala z toho důvodu, že její autorka, Jillian Michaels, je mým velkým vzorem. A po přečtení této knihy se stala ještě větším vzorem☺. Ta ženská je prostě úžasná, obdivuju na ní, jak do všeho jde s maximálním nasazením a nevzdává se! Ačkoliv toho v životě zkusila hodně, nevzdala to a pořád si šla za svým cílem. A je vidět, že se to vyplatilo☺.

pátek 26. července 2013

Můj nákup

Tak dnes se jdu pochlubit mým dnešním nákupem☺. Byla jsem v obchodě se zdravou výživou a pak na farmářských trzích. 

pátek 19. července 2013

3. měsíc

Tak 3. měsíc nového životního stylu za mnou, tak tady opět mám takové malé shrnutí. Nevím vlastně, jak začít. Protože 3. měsíc byl tak nějak jiný, krizový. Dostihly mě nějaké problémy a nebyl čas a ani chuť na pravidelné jídlo, pití, cvičení. Mrzí mě to, ale bohužel, stalo se. Jsem jen člověk, nejsem robot. Důležité je, že jsem s tím nepřestala úplně, že jsem už zpět na té správné cestě. Napadlo mě, že by bylo dobré popsat ty dny, kdy jsem "sešla z cesty". Protože vím, že nejsem jediná, komu se to stalo a komu se to také ještě stane. Sejít z cesty je tak strašně jednoduché...

neděle 14. července 2013

Přílohy

Přílohy jsou nezbytnou součástí naší stravy, protože jsou zdrojem sacharidů, které by měly tvořit více než 50% našeho energetického denního příjmu. V přílohách najdeme hlavně tzv. komplexní sacharidy, které nás lépe zasytí, a nejsou tak rizikové jako jednoduché cukry. Nejvíce optimální je zvolit přílohy celozrnné, tzn. takové, kde zůstává zachovaný i přirozený obsah vlákniny z původní cereálie.
Velkou chybou je nahrazovat přílohy zeleninovými saláty. Zelenina je sice nezbytnou součástí našeho stravování, ale obsah sacharidů v zelenině je velmi nízký a nikdy nám nemůže nahradit klasickou velikost přílohy. O úplném vynechávání příloh radši ani nemluvím...

sobota 6. července 2013

Jakou zmrzlinu si vybrat?

Zmrzlina a léto, to prostě patří k sobě. Ale můžeme si vůbec zmrzlinu dopřát, když dodržujeme zdravý životní styl? A pokud ano, tak jakou? Čtěte dále☺.

Jak jistě víme, zmrzlina má vysokou energetickou hodnotu, proto bychom si tuto pochoutku měli dopřávat v menších dávkách a vždy pečlivě vybírat a sledovat složení. 
Při vybírání té správné zmrzliny vždy sledujte obsah cukru - obsah přidaného cukru musí být max 20 g na 100 g výrobkuMusíme si ale uvědomit, že snědením jedné takovéto zmrzliny si v podstatě vyčerpáme denní příjem cukru. Nedodá nám žádnou bílkovinu, tudíž nás ani nezasytí. Proto je možná lepší si vybrat jogurtovou nebo tvarohovou zmrzlinu, která obsahuje i bílkoviny a díky tomu nás i zasytí a můžeme jí pojmout jako svačinu

pondělí 1. července 2013

Prozradím...

Zdravím všechny. Omlouvám se, vím, že v posledních dnech blog zanedbávám. Ale pamatujete, jak jsem Vám v předchozím příspěvku psala, že je tu něco, co mi teď dodává energii a na co se moc těším? Sice to ještě není stoprocentně jisté, ale tak já Vám to už prozradím. Asi se budeme stěhovat do nového baráčku☺. Pro někoho možná prkotina, ale pro mě zázrak. Celý život jsem byla v baráčku a teď od 20 let bydlím v bytě a je to pro mě strašný utrpení. Prostě dům, je dům☺. Takže si moc moc přeju, aby to klaplo☺. Děláme pro to maximum, vyřizujeme, co se dá, takže proto teď tak trochu nestíhám. Tak držte palce, ať to klapne a já pak budu psát příspěvky u bazénu na zahrádce☺.