WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

středa 15. května 2013

Moje zápisky 30 Day Shred - 3. level

1. den - masakr, masakr a masakr. První level jsem cvičila necelou hodinu, než jsem okoukala všechny cviky a jak správně na to. Byla jsem zadejchaná, rudá jak rak, kouknu kolik toho mám za sebou - teprve 6 minut - cože?! Asi tušíte, že jsem po dokončení byla totál mrtvá. Ale celkově musím uznat, že cviky jsou úžasné. Zase něco nového a snad tady není ani jeden normální lehký cvik, u kterého bysme si odpočinuli. Jill to připravila skvěle!


2.den - dneska cvičení super, cviky už jsem si tak nějak pamatovala, takže jsem to zvládla vážně za těch cca 30 minut. Ani mě dneska nebolely svaly - jsem si myslela, než jsem začala cvičit - stačilo rozpřáhnout ruce a už jsem cítila.

3. den - bože, jak já tu Jill nesnáším. Už jen pár dnů, vydrž holka. Doléhají na mě pocity, že je to k ničemu, protože posledních pár dnů se cítím nějaká nafouklá, tlustá. Musím vydržet, snad to přejde.


4. den - dnes opět vedro, ale hlásí bouřky, tak se cvičením počkám. No tak nic, nedá se jim věřit, ty jejich předpovědi. Jdu na to.

5. den - tak dneska půlka 3. levelu za mnou, utíká to. Dneska bylo cvičení masakr, hrozné dusno a do toho všechny ty poskoky a výskoky, ale jsem spokojená.

6. den - musím se přiznat, že 3. level už mě vážně nebaví. Nevím, ale přijde mi takový o ničem. No snad se dokopu ještě těch pár dnů...


7. den - dnes opět odcvičeno, ikdyž s nevolí, vážně mě to nebaví. Ale alespoň dnes mám opět pocit, že se s mým tělem něco děje, že je něco vidět.


8. den - nevím, ale prostě z toho 3.levelu mám pocit, že je "k ničemu". Nijak moc se po něm nezpotím, necítím svaly tak jako u předchozích, snad ještě vydržím...

9. den - uff, ještě zítra a mám to za sebou. Vyděržaj pijaněr, nebo jak se to píše

10. den - hotov, mám to za sebou! HURÁ! A nikdy více, alespoň určitě ne 3. level. Zítra konečné měření a focení, sama jsem zvědavá☺.