WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

sobota 4. května 2013

Moje zápisky 30 Day Shred - 2.level

1. den - co to bylo?! Masakr! Jako nemůžu se nadechnout, leje ze mě a jsem přešťastná. Cviky jsou naprosto úžasný, hodně mě baví, více než level 1. Ale možná je to tím, že je cvičím poprvé☺. Druhý level je tedy určitě náročnější než level 1, což se i dalo čekat. No, jsem zvědavá, jestli to ten 10. den udýchám. Jinak mě asi level 2 zabije☺.



2. den - tak dnes opět pařák, takže cvičení masakr. Ale baví mě to pořád ☺. Po včerejšku mě pěkně bolí svaly na nohou, ale dá se to. 


3. den - tak dnes opět krásné cvíčo, level 2 mě vážně baví, až na to skákání, to nemusím ☺. Ale bez toho to nejde. Pěkně mě bolí svaly na nohou, ale snad se to během pár dnů podá - jako u levelu 1 bolest svalů na rukou. 

4. den - dneska jsem zhřešila. Manželova sestra měla narozeniny a tak jsem si dala kousek dortu. Brala jsem to jako odměnu za těch 14 dní. Ale samozřejmě se zítra při Jill musím víc snažit ☺.




5. den - takže půlka Levelu 2 za mnou, zatím mě to pořád baví, o hodně víc než Level 1☺. 

6. den - dneska jsem si tak nějak všimla, že tam kde potřebuju nejvíc zhubnout ( pas ), se nic moc neděje. Naopak hubnu tam, kde to moc nepotřebuju - dost se mi zpevnily ruce a nohy. Já vím, nemůžu poručit, kde zhubnout, chce to čas, ale tak trošku to nahlodá... Člověk si říká: Dělám všechno dobře? Má to cenu? No, Jill jsem odcvičila, snad se za pár dnů výsledky objeví...

7. den - dnes jsem byla nějaká unavená, ani cvičit se mi moc nechtělo, takový divný den. Ale pomalu se chýlím ke konci 2. levelu, strašně to utíká ☺.

8. den - zajímavé, že mě ještě pořád tyto cviky baví ☺ a přijde mi, že to i rychleji utíká než level 1. Dnes cvičení opět super a za chvíli už to budu mít za sebou. 



9.den - dnes venku prší a je hnusně a kupodivu mi to nevadí, protože si aspoň hezky zacvičím. Fakt je rozdíl cvičit, když prší a cvičit když svítí sluníčko. Dnes jsem si teda dala pěkně do těla a zítra naposledy...

10. den - finito ☺. Docela mě to mrzí, protože mi přijde, že to hrozně uteklo a klidně bych ty samé cviky cvičila dál. Ale zítra už level 3, jupí! ☺ Zítra samozřejmě dodám výsledky z měření. Jdu studovat cviky v levelu 3 ☺.