WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

středa 24. dubna 2013

Moje zápisky 30 Day Shred - Level 1

Jillian Michaels - 30 Day Shred - Level 1 


1. den - moje domněnky o tom, jak snadné to cvičení bude byly rozptýleny po pár vteřinách. Už v první části, která je jen na rozehřátí, rozcvičení, jsem začala cítit všechny možné svaly a představa dalšího cvičení pro mě byla nepředstavitelná. No, nemusím asi psát, že po docvičení jsem byla ráda, že jsem ráda ☺. Nejnáročnější to pro mě bylo na ruce, ty dostaly asi nejvíc zabrat. Díky bohu, že to trvá jen 30 minut



2. den - pomoc, cítím asi každý sval na svém těle, každý pohyb "bolí". Jak mám sakra cvičit, když nejsem schopná sejít schody nebo něco zvednout?! Překonávám se a pouštím se do cvičení. Uff, je to vážně makačka. 




3. den - tělo stále trošku bolí, ale už to není tak nejhorší. Nebo možná jsem si už zvykla ☺. Dnešní cvičení jsem tak nějak odflákla. Abych to uvedla na správnou míru, syn byl dnes protivný a nechtěl maminku nechat cvičit. Takže jsem to každou chvíli pauzovala. Nakonec jsem se synem domluvila, že to mamince bude počítat a tak jsem mohla Jill konečně docvičit - za hlasitého synova povzbuzování jedna! dva! tři! 

4. den - no, tak dnes první den s letními teplotami a já se mám pustit do Jill. Jsem zvědavá, jak, když už teď ze mě leje ☺. Ale nakonec se podařilo - jedna sprcha před cvičením, jedna v půlce a jedna na konci ☺. Cítím se skvěle ☺.




5. den - tak půlku levelu 1 mám za sebou, cviky už znám nazpaměť ☺. Dnes jsem si hezky zacvičila, bez flákání a se sprchou až po cvičení ☺. Začínám už pociťovat zpevněné svaly při některých ze cviků nebo třeba při předklonu, ale stále jsou schované za vrstvou tuku... Snad na mě někdy vykouknou ☺.


6. den - nevím, co se stalo, ale dnes jsem se při cvičení cítila neskutečně, taková jako plná energie, všechny cviky jsem hravě zvládala, no kéž by to tak bylo každý den  ☺. 

7. den - tak dnes už to taková hračka nebyla jako včera, ale dalo se to. Musím se přiznat, že dnes se mi do cvičení moc nechtělo... Ale překonala jsem se. A jsem ráda. Ten pocit za to stojí  ☺. Je to těžký, člověk se pro něco rozhodne, drží ho to pár dnů a pak přijdou ty těžké zkoušky... A je tak snadné podlehnout, najít tu správnou výmluvu. Držte se, nedejte se!


8. den - finále prvního levelu se blíží ☺. Dnes jsem se opět krásně zpotila, Jill je prostě skvělá a ví přesně, co a jak, které cviky, jak dlouho, co má říct, jak povzbudit. Musím se ale přiznat, že se už těším na další level. Tyto cviky už mi přijdou, nevím, jako že okoukané, už je cvičím dlouho, chce to něco nového ☺. 

9. den - tak dnes to byla vážně makačka. Hned po obědě jsem vyrazila s prckem do města na nákupy, takže procházka tak 3km, pak se 4 těžkýma taškama do 4. patra po schodech. No a přijdu domů a zjistím, že už je 14:20, čili nejvyšší čas na Jill ☺. Takže jsem zahodila tašky, zapla youtube a šla na to. Krásně jsem se zpotila, ještě než jsem začla ☺. 

10. den - fíha, nechce se mi věřit, že dnes naposled, nějak to uteklo ☺. Ale těším se už na Level 2, zase něco nového. Zítra se půjdu přeměřit, tak uvidíme, co to se mnou udělalo ☺.