pondělí 29. dubna 2013

Den 15

Tak dnes mám odcvičenou polovinu Levelu 2 a také polovinu celého 30 Day Shred. Nějak to utíká ☺. Musím se přiznat, že včera jsem zhřešila - byli jsme na oslavě narozenin a dostala jsem kousek domácího dortu. O to víc jsem se ale dnes s Jill snažila ☺. 

sobota 27. dubna 2013

Den 13

Tak dneska jsem si vážně pěkně zacvičila. Nějak jsem se do toho obula a řekla si, že nepolevím a na konci přišel manžel a prej jestli umírám nebo co☺. No, vypadala jsem vážně hrozně, to vím, ale cítila jsem se dobře. 

čtvrtek 25. dubna 2013

Výsledky po docvičení 1. levelu

A je to tu, měření po levelu 1 ☺. Jsem vážně spokojená, dopadlo to velice dobře. Je vidět, že pohyb a zdravá strava dělá divy. Fotky budu dělat až na konci 3. levelu, teď ta změna stejně není tak viditelná. Ale také je to jen 10 dnů a pro mě jsou důležité centimetry a to jak se cítím. Určitě po 3. levelu to bude vidět mnohem víc. Teda aspoň doufám ☺.



Prsa - 2 cm
Pas - 4 cm
Boky - 4 cm
Nohy a ruce zůstaly stejné.

A hurá na Level 2 ☺.

Můj úlovek

Tak jsem si včera koupila v lékárně gel Aloe Vera. Četla jsem hodně recenzí na internetu a i v lékárně se poptala a tento gel mi byl doporučen. Obsahuje dvě půllitrové lahve, stál asi 400 Kč. Dávkuje se 15 ml gelu rozpustit ve 100 ml vody 1-2x denně. Aloe působí detoxikačně, pročistí Vám organismus a také podporuje imunitu. Tak jsem zvědavá ☺.


středa 24. dubna 2013

Moje zápisky 30 Day Shred - Level 1

Jillian Michaels - 30 Day Shred - Level 1 


1. den - moje domněnky o tom, jak snadné to cvičení bude byly rozptýleny po pár vteřinách. Už v první části, která je jen na rozehřátí, rozcvičení, jsem začala cítit všechny možné svaly a představa dalšího cvičení pro mě byla nepředstavitelná. No, nemusím asi psát, že po docvičení jsem byla ráda, že jsem ráda ☺. Nejnáročnější to pro mě bylo na ruce, ty dostaly asi nejvíc zabrat. Díky bohu, že to trvá jen 30 minut

Nikki Soutěž

Skvělá zpráva! Nikča pro nás vymyslela soutěž, kde se hraje o DVD naší oblíbenkyně Jillian ☺. Takže s chutí do toho! ☺Více o soutěži zde



úterý 23. dubna 2013

Druhý díl miniseriálu - Oběd


Základní fakta
Oběd by měl tvořit 30% denního příjmu, cca 1.500 kJ. Obědový talíř by měl obsahovat: čtvrtina talíře maso, čtvrtina příloha a polovina zelenina v jakémkoliv stavu. Oběd by měl být nejpozději do 14 hodin odpoledne.
Stejně jako u snídaně, i u obědů platí: nevynechávat a jíst. Tedy obědvat ☺. Mnohdy bývá oběd považován za hlavní jídlo dne, ale není to pravda. Každé jídlo dne má svou důležitost. Vyvážený oběd by měl obsahovat kvalitní proteiny ( např. maso ), postupně se uvolňující sacharidy ( rýže, brambory ), zdravé tuky( např. olivový olej ) a zeleninu.
 

Článek - chůze

Venku je konečně krásně, tak si ke cvičení a zdravému jídelníčku přidejme i pohyb venku. Rozhodně si tím jen prospějete. Kdo se přidá?





Denně bysme měli ujít alespoň 10.000 kroků

pondělí 22. dubna 2013

Sluníčko, sluníčko, popojdi maličko ☺

Se omlouvám, že teď blog tak trochu zanedbávám, ale venku je tak krásně, že by byl hřích trčet u pc ☺. Musíme využít toho, že konečně po stráááášně dlouhý zimě na nás vykouklo sluníčko a pořádně si ho užít. Jsem teď skoro celé dny s prckem venku, na hřišti, na písku, na procházce, domů se chodíme jen najíst a zacvičit si ☺. Jill samozřejmě nezanedbávám. Ale hned po cvičení sprcha, proteinový koktejl do šejkru a se šejkrem jdeme ven a popíjím po cestě ☺. Zrovna jsme přišli z města, z nákupu a procházky, prcek svačí a já se chystám jít cvičit a pak jdeme na písek. Po večerech pracuju na dalších dílech seriálů a vyhledávám další informace, takže se těšte. No a ještě 2 dny a budu mít ukončený Level 1, tak jsem zvědavá na výsledky☺. Nějaké změny na sobě pozoruju, ale s měřením a focením ještě ty 2 dny počkám ☺. Mějte se krásně a užívejte sluníčka ☺.

pátek 19. dubna 2013

Něco o mně a mém stravování

Dnes Vám trošku přiblížím samu sebe ☺. Píšu Vám tady o zdravém životním stylu, zdravém stravování, ale jak jsem na tom vlastně já sama? A jak jsem na tom byla? 


S váhou jsem nikdy problémy neměla. V pubertě jsem nechápala kamarádky, které neustále řešily nějaké diety a tlustý stehna a zadek. Měla jsem úplně jiné starosti ☺. Jíst jsem mohla, co jsem chtěla - moc zdravé to ale nebylo - babiččina kuchyně ☺.

středa 17. dubna 2013

Vážně jste rozhodnutí? ☺

Chcete zhubnout? Super ☺. Připravila jsem pro Vás několik věcí, které byste si hned na začátku měli ujasnit. Budete i po přečtení rozhodnutí zhubnout? 


1. Vy a Vaše mysl 

Prvním krokem k hubnutí jste Vy a Vaše mysl. Když se Vás zeptám" Proč chcete zhubnout? Co mi odpovíte? Je to kvůli manželovi/příteli? Kvůli kamarádce, která nechce hubnout sama? Kvůli rodičům, kteří Vám neustále předhazují pár kilo navíc?

úterý 16. dubna 2013

Druhý díl seriálu Boříme mýty - Cvičení

 V dnešním díle se podíváme a zboříme nejčastější mýty týkající se cvičení.

  1. Mýtus: Tuky začínáme spalovat až po 30 minutách intenzivního cvičení. 

Kdepak, tělo spaluje tuky kvůli získávání energie permanentně, i když třeba ležíte na gauči v obýváku nebo spíte. Při sportu se v těle spaluje glukóza a tuk od počátku cvičení. Nejdříve se ale tohle „spalování“ soustřeďuje na glukózu, kterou ukládá tělo do svalů. Tuky tedy spalujete už od první minuty cvičení. Za minutu ale spálíte minimum kalorií. Pravdou však zůstává, že po 20-30 minutách běží spalování tuků naplno a látková výměna je zrychlená ještě po dobu 24 hodin. 

Fakt: Tuky spalujeme neustále.

pondělí 15. dubna 2013

Začínám - už zase ☺

Tak dnes jsem se rozhodla, že už bylo dost poflakování a pustila se opět do cvičení ☺. Pěti týdnní pauza ( pro ty, co nevědí proč, článek zde ) byla podle mě dostačující a tak jsem dnes už nevydržela. Začala jsem opět s Jillian 30 Day Shred Level 1 a cítím se báááááááááječně! ☺ Možná se ptáte, proč jedu zase od začátku. Přemýšlela jsem, jestli nepokračovat, kde jsem skončila, ale nakonec jsem se rozhodla jít do toho znovu od levelu 1. Pauzu jsem měla celkem 6 týdnů a to už je znát a navíc, si to ráda s Jill zopáknu ☺. Aspoň vím, co budu následujících 30 dnů dělat ☺. 
Dnes jsem měla i po delší době proteinový koktejl, takže jsem si vážně "chrochtala" blahem ☺. Jinak, pracuji nyní na druhém dílu miniseriálu o jídle - Oběd a také mám rozdělaný druhý díl seriálu Boříme mýty - tentokráte zaměřený na mýty o cvičení, takže se těšte ☺. Jdu do toho opět naplno ☺.

pátek 12. dubna 2013

Seriál - Boříme mýty o hubnutí - Jídlo

Asi každá z nás slyšela různé "osvědčené" rady a tipy, jak nejlíp zhubnout. Bohužel ale lidé tomu stále věří. Podívejme se tedy na ty nejčastější mýty, které nám možná do teď bránily v hubnutí. V prvním díle se podíváme na mýty kolem jídla.

čtvrtek 11. dubna 2013

Mé oblíbené knihy


Nebojte se, nebudu Vám tady dávat na tipy na nějaké historické romány ☺. Samozřejmě zůstaneme u tématu blogu - zdravý životní styl.

Hubneme s rozumem tvořivě

Kniha je rozdělena na tři části, které je možné díky rozstřižení a kroužkové vazbě samostatně otáčet. Vrchní třetina knihy je věnována snídaním, svačinám a moučníkům, prostřední obědům a spodní večeřím. Listováním a otáčením si tak každý může vytvořit vlastní jídelníček na celý den – kniha obsahuje tolik receptů, aby se kombinace snídaně, oběda a večeře nemusela ani jednou zopakovat během příštích 240 let. Přidáte-li navíc jednu svačinu denně, vytvoříte 2,5 milionu různých kombinací jídelníčku na celý den.
Velká výhoda je, že není nutné vařit zvlášť pro sebe a pro rodinu. Pro nehubnoucí členy rodiny jídlo jednoduše upravíte podle tipu u receptu.


První díl miniseriálu - Snídaně


V prvním díle našeho miniseriálu se podíváme na snídani. Je důležité si uvědomit, že bez snídaně to nepůjde. Snídaně je prostě základ. Během spánku mozek odpočívá a tělo se regeneruje, nepřijímá žádné živiny a nedoplňuje energii. To je hlavní důvod, proč je dobré si ráno udělat trochu času a zdravě posnídat. Vezměte si, že jste celou noc spali, nejedli a nepili. Vaše zásoby jsou na nule. Ale Vy musíte vstát, jít do práce nebo se postarat o děti, prostě nějak fungovat. Jak to všechno má Vaše tělo zvládnout bez zásob? Jak byste nastartovali auto, kterému došel benzín? 

úterý 2. dubna 2013

A zase ten jídelníček...

Jak správně jíst? Co jíst? Jak jíst? Kdy jíst? atd atd. To jsou dotazy, se kterými si mnozí z nás lámou hlavu. Musím se přiznat, že i já patřím mezi ně. Snažím se vše si nastudovat, ale ač je toto velice časté a hodně diskutované téma, tak nějaké materiály o tom opravdu správném jídelníčku,, chybí. A věřte, že jsem googlila jak se dalo. Jasně že, určitě teď namítáte: " Dyk toho je plnej net." Ano, je. Ale je to skutečně to, co hledáme? To, co nám pomůže orientovat se na přeplněném trhu potravin? Co nám pomůže porozumět našemu tělu? Co nám jasně řekne je to tak a tak a tohle jsou základy a tohle je takhle? Anebo je to to, co někdo sesumíroval a pro všechny nastavil stejně?