WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

pondělí 4. března 2013

20. den 30 Day Shred

Tak konečně jsem si udělala čas na shrnutí 2. levelu. Jak už asi víte, na 3. level se zatím bohužel nedostanu, jelikož se u mě vyskytly jisté zdravotní komplikace. Rozhodně ale ihned jakmile to bude možné ( počítám tak za měsíc a půl ) se do toho opět pořádně obuju! :-)



Takže Level 2. Nebylo pro mě tak moc velkým překvapením, že byl o něco těžší než Level 1. Dalo se to čekat :-). Bylo to náročné, ale zároveň zábavné. Musím se přiznat, že cviky v tomto levelu mě bavily mnohem víc než v Levelu 1. Také kardio bylo opět těžší a udýchat to byla fuška. Opět zdůrazňuji, že správné dýchání je velice důležité.
Nejvíc náročné to pro mě bylo na nohy, oproti levelu 1, kde nejvíce trpěly ruce. Všechny ty výskoky, poskoky, skákačky, masakr :-). Ale podařilo se a level 2 jsem úspěšně dokončila. Výsledky jsou vidět, takže já jsem velice spokojená :-).